شب آفتابی
علمی / فرهنگی / هنری
درباره وبلاگ


این وبلاگ سعی بر این دارد تا محیطی علمی فرهنگی و اجتماعی برای افراد از همه قشر و از هر رده فراهم سازد . به امید اینکه مورد پسندتان واقع شود.
آخرین مطالب
نويسندگان
شنبه 8 / 6 / 1390برچسب:, :: 3:38 ::  نويسنده : MOHAMMAD
 
ايسوس براي اين که اين پردازنده در محاسبات قوي ظاهر شود از يک گيگابايت حافظه داخلي براي ذخيره اطلاع و انتقال آن به پردازنده استفاده کرده است که اين موضوع با وجود سيستم‌عامل بهينه شده نسخه 1/3 آندرويد که روي اين دستگاه قرار دارد، باعث افزايش کارآيي آن در کاربرد‌هاي مختلف شده است‌ (البته بر‌اساس اطلاعات به 2/3 قابل ارتقا است).
تبلت تازه وارد ASUS مجهز به يک صفحه نمايش 1/10 اينچي با حداکثر دقت 800×1280 پيکسل با قابليت تشخيص 10 انگشت در يک زمان است که اين موضوع امکان استفاده از بازي‌هاي گروهي را که نياز به لمس چند‌گانه دارد، ممکن مي‌سازد.
صفحه‌نمايش به کار رفته در اين دستگاه از نوع IPS بوده و داراي زاويه ديد 178 درجه در حالت عمودي و افقي است.
اين محصول در دو نسخه 16 و 32 گيگابايتي به بازار ارائه مي‌شود، اما کاربران مي‌توانند از يک فضاي جانبي تحت وب که شرکت ايسوس در اختيار آنها مي‌گذارد، استفاده کنند. این تبلت تازه وارد از خانواده ASUS مجهز به يک پورت Mini HDMI، يک پورت USB، اسلات کارت‌خوان و خروجي و ورودي صوتي و... است.
اما يکي از مهم‌ترين ويژگي‌هاي اين محصول وجود صفحه کليدFull Qwerty آن است که خيال شما را بابت خيلي چيز‌ها راحت مي‌کند. بر‌اساس اطلاعات ارائه شده اين تبلت با وجود صفحه کليد و باتري 25 وات ساعتي داخل خود در حدود 960 گرم وزن دارد که با وجود اين امکانات منطقي به نظر مي‌رسد. به اين امکانات بايد نرم‌افزار‌ Polaris Office و امکان دسترسي به کتابخانه‌هاي الکترونيکي را هم افزود.
شنبه 8 / 6 / 1390برچسب:, :: 3:30 ::  نويسنده : MOHAMMAD


 

منابع نزديك به اپل مي گويند نسخه پنجم گوشي هوشمند محبوب اين شركت به نام آيفون 5 تا يك ماه ديگر در دسترس علاقه‌مندان قرار مي گيرد

به گزارش راسخون به نقل از فارس، ، گفته مي شود اپل 400 هزار آيفون 5 را به طور آزمايشي توليد كرده و در حال تست و بررسي آن است. اين شركت براي تامين نياز بازار قصد دارد در شهريور ماه 4 ميليون آيفون 5 را در بازار توزيع كند.
 

مطابق روال هميشگي اپل اين گوشي ابتدا در آمريكاي شمالي و سپس در نقاط ديگر جهان عرضه مي شود. در حالي كه اطلاعات چنداني از امكانات جديد آيفون 5 ارائه نشده، گفته مي شود مدل جديد تبلت آي پد هم تا اواسط ماه نوامبر يعني تا سه ماه ديگر در دسترس خواهد بود. احتمال داده مي شود كه تعدادي از اي پد هاي تازه با نمايشگر HD در بازار عرضه شوند
 

برخي منابع ديگر گفته اند كه آيفون 5 مجهز به سيستم عامل به روز شده اپل يعني iOS 5 بوده و امكانات خاصي براي حفاظت از اطلاعات در زمان گشت و گذار در اينترنت به آن افزوده شده است. اپل مطابق معمول در مورد اين شايعات سكوت كرده است.

دو شنبه 5 / 6 / 1390برچسب:, :: 2:26 ::  نويسنده : MOHAMMAD

این تبلت فوق باریک تنها 12,98 میلی‌متر ضخامت دارد و فقط 680 گرم وزن. این محصول از ارتباطات موبايل 3G پشتیبانی می‌کند که برای این امکان به مجرای ورودی سیم‌کارت مجهز شده است. همچنین وجود پورت‌های USB، کارت‌خوان و HDMI نیاز کاربران را از بابت ارتباط راحت با ديگر وسايل بر‌طرف مي‌كند. از سویی دو دوربین یکی در بالای صفحه نمایشی با توان 1,2 مگاپیکسل برای استفاده در فضای مجازی و دیگری که پنج مگاپیکسل و در پشت دستگاه تعبیه شده است از دیگر امکانات Transformer محسوب می شود.

 


صفحه کلید Transformer نیز که با اتصال 40 پین به آن متصل می شود به امکاناتی همچون دو درگاه USB نسخه 2 ، صفحه چند لمسی و کارت‌خوان SD و همچنین مجهز به یک باتری اضافه می باشد. ایسوس مدعی است از این تبلت می‌توان به‌عنوان یک سینمای خانگی کوچک بهره گرفت، چرا که از زاویه دید 178 درجه‌ای، قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی و البته امكان پخش صدای 6 کاناله (5.1) بهره می‌برد. این ادعای ایسوس را قبول خواهید کرد اگر بدانید که این محصول با اتصال به صفحه نمایش خانگی‌تان با استفاده از درگاه HDMI تمام این ویژگی‌های صوتی تصویری را در ابعادی بزرگتر در اختیارتان قرار می‌دهد.گفتنی است صفحه نمایش 10,1 اینچ چند لمسی این Transformer را می‌توان در زمره مقاوم‌ترین صفحه نمایش‌های این دسته محصولات جای داد چرا که صفحه نمایش آن با بهره‌گیری از تکنولوژی Corning Gorilla Glass به یک صفحه ضد‌خش و ضدضربه تبدیل شده است.


 

صفحه قبل 1 صفحه بعد
پيوندها
  • nobody
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شب آفتابی و آدرس exciting.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 575
بازدید کل : 10928
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

Alternative content